close

 

https://www.youtube.com/watch?v=9JhsUFuqbCM

 

Its been a long year since you've been gone
因為你走了,感覺今年特別的漫長
I've been alone here I've grown old
只剩我孤單一個人在這裡慢慢變老
I fall to pieces, I'm falling
我已經碎裂了,但我仍在墜落
Fell to pieces and I'm still falling
即使摔到碎裂了,不過仍持續在墜落
Every time I'm falling down
每次的墜落
All alone I fall to pieces
都是孤單一個人摔成碎片

 

I keep a journal of memories
我在日記裡寫下了回憶錄
I'm feeling lonely I can't breathe
我感覺相當孤單,我無法喘息
I fall to pieces, I'm falling
我已經碎裂了,但我仍在墜落
Fell to pieces and I'm still falling
即使摔到碎裂了,不過仍持續在墜落
Every time I'm falling down
每次的墜落
All alone I fall to pieces
都是孤單一個人摔成碎片
Every time I'm falling down
每次的墜落
All alone I fall to pieces
都是孤單一個人摔成碎片
Every time I'm falling down
每次的墜落
All alone I fall to pieces
都是孤單一個人摔成碎片


All the years I've tried
這幾年間我嘗試著挽回
With more to go
但隨著時間的過去
Will the memories die
這回憶終究會消逝
I'm waiting
我在等待
Will I find you
我將會找到你嗎?
Can I find you
我可以找到你嗎?
We're falling down
我們就此墜落
I'm falling
我墜落了

 

Every time I'm falling down
每次的墜落
All alone I fall to pieces
都是孤單一個人摔成碎片Every time I'm falling down
每次的墜落
All alone I fall to pieces
都是孤單一個人摔成碎片Every time I'm falling down
每次的墜落
All alone I fall to pieces
都是孤單一個人摔成碎片Every time I'm falling down
每次的墜落
All alone I fall to pieces
都是孤單一個人摔成碎片

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

我最愛的團之一,可惜解散了...

我最愛的一首歌,現在也還很喜歡。

 

Its been a long year since you've been gone
I've been alone here I've grown old

熊子安,新年快樂。

 

 

 

arrow
arrow

    妄為 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()