close

太浪漫了這首歌!!! 好好聽! 現場更動人!

有沒有人要跟我去聽他們的演唱會啊?
(應該...難了)

 

2個版本:

【中譯字幕】ONE OK ROCK - Wherever you are

 

ONE OK ROCK - Wherever You Are Live in " JINSEI X KIMI " ( New Arrangement ) (現場!)

 

I'm telling you
(我想告訴你)
I softly whisper
(我輕聲細語的說著)
Tonight tonight
(今晚... 今晚)
You are my angel
(你是專屬於我的天使)

愛してるよ
(我這麼的愛你)
2人は一つに
(讓我們兩個人結成唯一)
Tonight tonight
(今晚 今晚)
I just say…
(我只想說)
Wherever you are, I always make you smile
(不論你在哪裡,我總能讓你微笑)
Wherever you are, I'm always by your side
(不管你在哪裡,我都在你身邊)
Whatever you say, 君を思う氣持ち
(不論你說什麼,你在想什麼我都能知道)
I promise you「forever」right now
(現在我向你承諾"永遠")

I don't need a reason
(我不需要理由)
I just want you baby
(我只是想要你 寶貝)
Alright alright
(好吧 好吧)
Day after day
(一天又過一天)

この先長いことずっと
(從現在開始會有很長的路要走)
どうかこんな僕とずっと
(請繼續像今天一樣愛著我)
死ぬまで Stay with me
(直到生命的盡頭 都在我身邊)

We carry on…
(我們一直繼續)
Wherever you are, I always make you smile
(不論你在哪裡,我總能讓你微笑)
Wherever you are, I'm always by your side
(不管你在哪裡,我都在你身邊)
Whatever you say, 君を思う氣持ち
(不論你說什麼,你在想什麼我都能知道)
I promise you「forever」right now
(現在我向你承諾"永遠")
Wherever you are, I never make you cry
(不論你在哪裡,我不會讓你哭泣)
Wherever you are, I'never say goodbye
(不論你在哪裡,我從不會說再見)
Whatever you say, 君を思う氣持ち
(不論你說什麼,你在想什麼我都能知道)
I promise you「forever」right now
(現在我向你承諾"永遠")
僕らが出逢った日は2人にとって
(那一天我們兩人見面)
一番目の記念すべき日だね
(在我生命中是第一個紀念日)
そして今日という日は2人にとって
(今天這個對我們都很重要的時刻)
二番目の記念すべき日だね
(則是第二個在我生命中重要的紀念日)

心から愛せる人
(我最真誠愛的人)
心から愛しい人
(我唯一深愛的人)
この僕の愛の真ん中には
(在我愛的中心)
いつも心(きみ)がいるから
(你一直佔據著最重要的地方)
Wherever you are, I always make you smile
(不論你在哪裡,我總能讓你微笑)
Wherever you are, I'm always by your side
(不管你在哪裡,我都在你身邊)
Whatever you say, 君を思う氣持ち
(不論你說什麼,你在想什麼我都能知道)
I promise you「forever」right now
(現在我向你承諾"永遠")
Wherever you are, wherever you are
(不管你在哪裡,不論你在哪裡)
Wherever you are
(不管你在哪裡...)

 

 

arrow
arrow

    妄為 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()